sobota, 30 marca 2013

Jak poznałam ROOM 94 ?

Piszę ten post, ponieważ wiele z was-roomies, którzy czytaja tego bloga zastanawiaja się czasem jak poznałam chłopaków.Chciałabym rozwinąć tą odpowiedź, więc będę używać epitetów i innych takich <hahahahh> : D

Pewnego dnia około 21:00 zamiast sie uczyć...siedziałam na łóżku i baaardzo się nudziłam :< Niewiedziałam co moge porobić. Nauka-nie,czytanie książek-nie,oglądanie tv-nic ciekawego nie było,spanie-za wcześnie.... Na FB też nie zabardzo ciekawie było.Weszłam na Twittera.Czytałam sobie,czytałam tweety róznych osób.W końcu zobaczyłam, że ktos piszę : "Please Dean say Magda". Bez chwili namysłu weszłam w link (wiedziałam, że to Twitcam).Była reklama ;__; No dobra poczekałam... 25 sekund.....I tak czas mijał... 20...15.....10.....5.....2...1...0 I nagle ujrzałam 2 przystojnych (nawet baaardzo) chłopaków(nie było wtedy Kierana w domu, a Kit gdzies dalej siedział). Nie wiedziałam jak maja na imię,skąd pochodza, kim są itd. Nic do nich nie pisałam.Słuchałam co mówia i ciagle cos w stylu : Kochamy Polske. We love polish girls..... itd. Hmmm. Mówili po angielsku to mnie zaciekawiło :) Weszłam szybko w internet poczytałam sobie o nich więcej i wiele sie dowiedziałam. Kiedy przeczytałam słowa : ROOM 94-zespół z wielkiej brytanii... Zamurowało mnie. ZESPÓŁ ? Z WIELKIEJ BRYTANII ? Niemożliwe. Przecież, żaden ZESPÓŁ czy to brytyjski czy amerykański jaki kolwiek nigdy nic po polsku lub o polsce nie powiedział :>>> Kiedy ich tak słuchałam robiło mi sie ciepło na sercu :') Gdy się Twitcam skończył ~około 22:00~ miałam łzy w oczach,sama nie wiedziałam dlaczego. Przeciez to tylko jacyś chłopcy, którzy robia Twitcama.Wielkie mi halo. A nawet ich nie znałam... Cały nastepny dzień spędziłam przed kompem <nie licząc czasu w szkole> i szukałam jak najwięcej informacji o nich. Spooro się o nich dowiedziałam . Ile maja lat,jak się nazywaja itd.. Zaczęłam słuchac ich piosenek. Pierwszą piosenką jaką usłyszałam była " Ignorance is Bliss". Pieknaaa *_* Zresztą tak samo jak inne : D Noi tak się zaczęło. Teraz gdy mam gorsze dni puszczam sobie ich piosenki czy covery np. "They don't know about us" i tak mi się fajnie w środku robi ale nie oszczędzam tez łez :') 

Teraz nazywam się Roomie. Jestem ich wielką fanka. Moim ulubieńcem jest Dean i gdy go słyszę, albo widzę coraz bardziej go kocham < 3 

I pomyślec, że gdymyb nie weszła wtedy  na tego Twitcama,mogłabym ich  do tego czasu nie znać i moje życie nie miało by sensu. 

Wciagnełam też w to moja przyjaciółkę. (pisze z nią tego bloga) Ona równiez jest ich wielka fanką. I jej ulubieńcem jest Kieran :> 

Gdy obie widziałysmy teledysk do 'Chasing The Summer' nasze nogi zrobiły się jak wata. W moim przypadku cała się trzęsłam,nie miałam siły w nogach <nogi z waty> i wgl. A gdy była scena z Dean'em i z tą dziewczyną (modelką) byłam zapłakanai bardzoo zazdrosna :< Normalnie jak to my mówimy miałam ZAWAŁ. Cała roztrzęsiona,zapłakana ---to był widok :< Ojjj nie chcielibyscie tego widzieć.

No i to taka moja historyjka :> Mam nadzieję, że przeczytacie do końca i chociaz skomentujecie :> 
_______________________________________________

Udostepniajcie bloga na Twitterze,Facebooku itd...
KOCHAM WAS ROOMIES < 3
TO WY I ROOM 94 NADAJECIE SENS MOJEMU ZYCIU :')



PISZCIE SWOJE PROPOZYCJE CO MAM NAPISAĆ NA BLOGA BO NIE MAM POMYSŁÓW :>
: D ~Deanowa

4 komentarze:

  1. Wow i pomyśleć, że gdybyś nie weszła wtedy na tego twitcama ... nawet nie mogę sobie tego wyobrazić. To naprawdę wspaniałe. Szczerze? Też byłam "lekko" zazdrosna oglądając teledysk, ale za drugim razem już było "lepiej". W nawiasach bo wiesz If you know what I mean. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No własnie :/ Ciekawe co bym teraz robiła,słucała,spamowała na Twitterze : D Hahah. No za nasteonymi razami jest już "lepiej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A macie tu coś takiego w stylu fakty o Kieranie? BO o Deanie widziałam tylko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie są tylko o Deanie. Ale o Kieranie też będą. Musimy tylko poszukać : 33

      Usuń