niedziela, 31 marca 2013

Jak poznałam Room 94 ? cz. 2

No wiec teraz moja kolei na opowieść. Jak ich poznałam ? wiec ... Oczywiścke dzięki Asi (prowadzi ze mną bloga) . Byłyśmy w szkole i gadałyśmy chyba o Coldplay. Nagle Asia coś wspomniała o Room 94. Gdy wróciłam do domu jakoś tam z nudów wpisałam w internet Room 94. Ściągnęłam na telefon zdjęcie na którym są wszyscy z zespołu i myślałam który z nich jest najładniejszy najpierw pomyślałam o Seanie, ale po niedługiej chwili zakochałam się w Kieranie. Potem jakoś rozkręciła się ta psychiczna miłość do Room 94.    __________________________________________
Teraz też jestem roomie. Kocham Kierana.  I chyba tyle z mojej opowieści :D ______________________________________
Lajkujcie naszą stronkę na facebooku, śledźcie na twitterze , czytajcie i polecajcie bloga      xoxoxoxoxoxoxoxo /Kieranowa

1 komentarz: